Ad Code

Beras Jasmine Rice Pilihan Terbaik Untuk Anda

Ditanya beras apa yang digunakan dalam makanan seharian, ramai yang akan setuju jika mereka mengatakan mereka memilih Beras Jasmine yang sudah terkenal dengan kualiti yang terbaik. Lebih terkenal, jenis beras Jasmine Super 5 dan juga beras Jasmine Sunwhite AAA Special Fragrance berwarna merah jambu.

Kami sendiri mencuba kombinasi beras Jasmine Rice dengan menu makanan sedap, disediakan oleh chef yang berbakat di Erawan Classic Thai & Fusion Restaurant, Kota Damansara, menggunakan Jasmine Sunwhite Beras Wangi. Menu kami kali ini, masakan asli Thailand.

Kali mencuba hidangan masakan Thai asli dengan 2 jenis beras Jasmine, iaitu Jasmine Sunwhite Fragrance Rice dan Jasmine Super 5 White Rice. Untuk info, beras-beras Jasmine Rice ini telah digunakan dalam dua hidangan berasingan iaitu Thai Plain Fried Rice dan juga Nasi Putih di Restoran Erawan.



Beras Jasmine Rice Pilihan Terbaik

Beras Jasmine Rice Pilihan Terbaik



Memandangkan orang Malaysia memang makan nasi setiap hari, sudah pasti pemilihan beras yang baik dan berkualiti seperti Beras Jasmine ini penting untuk kepuasan citarasa.

Ramai sedia maklum, hidangan menu Thai memang serasi dengan pilihan beras dan nasi yang berkualiti. Sebagai contoh, hidangan Thai yang sangat pedas dihidangkan dalam menu Thai Basil Chicken, Kari Udang dan beberapa menu yang kami cuba memang kena dengan beras dan nasi dari Jasmine.

Kombinasi hidangan nasi Jasmine Rice ini memang berbaloi untuk anda makan. Lebih-lebih lagi jenis yang memang suka makan nasi. Paling sedap, ramai yang akan kata, beras Jasmine Rice SunWhite yang dipaketkan dalam pek warna Merah Jambu.


Beras Jasmine Rice Pilihan Terbaik

Beras Jasmine Rice Pilihan Terbaik

Beras Jasmine Rice Pilihan Terbaik

Beras Jasmine Rice Pilihan Terbaik

Beras Jasmine Rice Pilihan Terbaik

Beras Jasmine Rice Pilihan Terbaik



Untuk informasi, beras Jasmine Rice Super 5 datang dengan 2 saiz iaitu Jasmine Super 5 bersaiz 5kg dengan harga sekitar RM19.99 dan Jasmine Super 5 bersaiz 10kg dengan harga sekitar RM27.99 di pasaraya berdekatan anda. Beras Wangi Special Jasmine Sunwhite AAA bersaiz 5g dijual sekitar RM33.99 manakala Beras Wangi Special Jasmine Sunwhite AAA bersaiz 10g dijual dengan harga sekitar RM66.99.

Mengidam untuk menu Thai asli yang sedap dengan kombinasi masakan dengan beras Jasmine Rice, boleh ke Restoran Erawan Classic Thai & Fusion di Kota Damansara. Mereka akan menyediakan menu-menu hebat asli citarasa Thai dengan pilihan pelbagai yang sedap dan lazat.

Erawan Classic Thai & Fusion
22, Jalan PJU 5/16, Pju 5,
47810 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
Tel: 03-6141 2393
Facebook: https://www.facebook.com/Erawan-Classic-Thai-Fusion-111634485586783/
Laman Web: www.erawan-classicthai.com

Catat Ulasan

0 Ulasan